Terug naar klantenservice

Veelgestelde vragen over: Klachten en retourneren

Er is iets mis met mijn huidige bestelling

Controleer bij ontvangst van uw pakket altijd de inhoud op gebreken. Indien u niet tevreden bent over de inhoud van de bestelling of de levering, dan kunt u iedere werkdag tussen 9:00-17:00 en zaterdag tussen 10:00 en 16:00 bellen met ons gratis telefoonnummer: 0800-9887765(NL), 0800-76780(BE).

Reclamaties over uw bestelling dient u onverwijld, maar uiterlijk 14 dagen na uw bestelling te doen. U bent zelf verantwoordelijk om uw ontvangen bestelling op juistheid te controleren. Controleer altijd de inhoud van uw bestelling. Wij kunnen na 6 maanden of langer, geen vervanging of tegoed uitkeren voor een onjuiste levering.

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Onze Klantenservice staat altijd voor u klaar om uw klacht op te lossen. U kunt ons tijdens openingstijden gemakkelijk telefonisch bereiken of even een e-mail sturen. Kijk hiervoor op onze Klantenservicepagina voor de beste contactmogelijkheid.

Komt u er onverhoopt toch niet uit met één van onze medewerkers?

Dan kunt u een brief met uw klacht en contactgegevens sturen naar Thomas Verduin, manager Klantenservice. Stuur de brief naar onderstaand adres. U hoeft geen postzegel te plakken:

Vitaminen op Recept, t.a.v Thomas Verduin

Antwoordnummer 1672 

2000 VC HAARLEM. 

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst behandelen en beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Indien wij samen met u niet tot een juiste oplossing kunnen komen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk, waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden via deze link. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Indien u besluit dat u het door u bestelde product toch niet wenst te gebruiken, mag u de bestelling altijd 100 dagen na ontvangst van het pakket aan ons terugsturen. We vragen u wel dit aan onze Klantenservice te melden, zodat we uw bestelling kunnen verwachten.

Let op: wij kunnen enkel ongeopende verpakkingen retour aannemen.

Retourneren vanuit Nederland:

Plaats hiervoor het product (ongeopend) terug in de doos, samen met de brief die bij het pakket is meegestuurd. Zo kunnen wij achterhalen wie het pakket heeft teruggestuurd.  Plak de doos goed dicht voor verzending. Vergeet niet om je eigen adres op de doos onleesbaar te maken/door te kruisen en stuur het pakket naar:

Vitaminen op Recept

Antwoordnummer 1672

2000 VC HAARLEM

Het pakket kun je gratis afgeven bij het postkantoor.

Retourneren vanuit België:

Plaats hiervoor het product (ongeopend) terug in de doos, samen met de brief die bij het pakket is meegestuurd. Vraag via onze Klantenservice een retourlabel aan om op de verzenddoos te plakken, zodat u het pakket gratis kunt terugsturen via het postkantoor, richting Nederland.

Contact

Mijn Vitaminen op Recept

Regel zelf zaken zoals het wijzigen van persoonlijke gegevens.

E-mail

Gemiddelde wachttijd: 1 werkdag

Neem contact op via het contactformulier.

Gemiddelde wachttijd: 1 werkdag

Neem contact op via het contactformulier.

Bel ons

Gemiddelde wachttijd: 1 minuut

0800-9887765 (NL)

0800-76780 (BE)

Gemiddelde wachttijd: 1 minuut

0800-9887765 (NL)

0800-76780 (BE)